Review Spiermassa Protocol Mannen

Gemiddelde leestijd: 9 minuten

Ben jij ook regelmatig in de sportschool te vinden om een goddelijke lichaam te creëren? Maar ondanks alle zware inspanningen lukt het maar niet om die gedroomde spierbundels te krijgen? Dan kan dit artikel misschien wel interessant voor je zijn!

Het e-book over spieropbouw zonder veel vet

Want het zou heel goed kunnen dat je niet op de juiste manier traint en/of verkeerde voeding tot je neemt! Het “Spiermassa Protocol Mannen” zorgt ervoor dat je op een uiterst effectieve manier je spieren opbouwt. Althans dat is wat de stoere mannen Henry en Rinus van de “Droog Trainen Academie” beweren.

Omdat ik al jaren tevergeefs bezig ben om enigszins gespierd door het leven te gaan. Is het een uitgelezen kans om dit programma voor me zelf eens goed uit te proberen!

Hoe werkt het Spiermassa Protocol voor Mannen?

Het programma is dusdanig opgezet dat je zo optimaal en snel mogelijk je spiermassa gaat opbouwen. Tevens wordt er rekening mee gehouden dat er niet teveel vet aankomt.

Mocht dat wel enigszins het geval zijn dan kun je vrij gemakkelijk met het bekende “Droog Trainen Protocol” je opgebouwde vet weer laten verdwijnen.

Wat krijg je?

Je ontvangt een theorie boek van ruim 150 pagina’s (e-book) met de juiste methode van training, voeding en mindset voor de maximale spieropbouw. Henry van Es en zijn goede vriend Rinus hebben al hun kennis en ervaring in dit theorieboek gebundeld. Als politieman en ex-marinier hebben ze de afgelopen jaren heel veel kennis met krachttraining opgedaan. Samen zijn ze eigenaar van de online sportschool genaamd “de Droog Trainen Academie”.

In het theorieboek wordt duidelijk aangeven wat de reden kan zijn waarom het niet altijd lukt om je ideale spiermassa te realiseren. Ze laten zien welke oefeningen je het beste kunt doen en welke beter achterwege te laten.

Zeker minstens zo belangrijk is het leren luisteren naar je lichaam! Want ieder persoon is weer anders!

Hardgainer

In het theorieboek vind je o.a. extra uitgebreide uitleg voor de hardgainer. Dit zijn de personen die moeite hebben om spieren op te bouwen en ondanks dat ze veel eten ook niet echt veel aankomen. Zo krijg je o.a. tips om cardio en isolatie oefeningen te verminderen en meer te focussen op samengestelde oefeningen en het innemen van voldoende proteïne shakes.

Man die moeite heeft om spieren op te bouwen

Praktijkboek

Het praktijkboek is een eenvoudig bewezen stappenplan van 30 pagina’s die naadloos aansluit op het theorieboek. Zo weet je precies hoe je het beste kunt trainen en je vorderingen moet bijhouden/opmeten. En natuurlijk wat je wel en niet mag eten! Mocht je nog niet helemaal tevreden dan zijn er tips om aanpassingen in je training toe te passen. En dat allemaal voor het allerbeste resultaat!

Trainingsschema’s

Trainingsschema

Met het trainingsschema kun je aan de gang over een periode van 12 weken. Je mag zelf bepalen of je het 3,4 of zelf 5 keer per week gebruik van wilt maken.

Als je meerdere keren per week traint dan kan je gebruik maken van de trainingssplit in het schema. Bij dit schema train je slechts een paar spiergroepen, zoals b.v. de borst- en schouderspieren en de volgende dag doe je weer andere spiergroepen.

Vervolgens wordt weergegeven welke oefeningen je het beste kun doen met de hoeveelheid herhalingen en sets.

En minstens zo belangrijk is het om te weten wanneer je rust moeten nemen en voor hoe lang.

Voor het optimale resultaat is het schema dusdanig opgesteld dat je gegarandeerd spieren zult opbouwen. Deze schema’s zijn uitvoerig door de makers van “Spiermassa Protocol” in de praktijk uitgetest.

Na de periode van 12 weken kun je weer opnieuw beginnen en eventueel de intensiteit vergroten.

Macrocalculator

Met de macrocalculator kun je precies berekenen hoeveel calorieën je nodig hebt voor het bereiken van je ultieme doel. Om ons lichaam van voldoende energie te voorzien moeten we de juiste hoeveelheid vetten, eiwitten en koolhydraten tot ons nemen. De juiste verdeling van deze zogenaamde macronutriënten worden in deze macrocalculator weergegeven.

Gelukkig houd de macrocalculator ook rekening met hardgainers zoals ik!

Voor wie is Spiermassa Protocol Mannen van toepassing?

Zoals de naam het al doet vermoeden is het programma geschreven voor mannen. Maar het geldt niet voor iedere man. Mannen die al een tijdje succesvol bezig zijn met het ontwikkelen van stevige spierbundels en redelijk veel vet hebben kunnen het programma achterwege laten. Voor deze mannen is het ” Droog Trainen Protocol” ontwikkelt.

Klik op de foto voor meer info over het “Droog Trainen Protocol”

Droog Trainen Protocol e-Book

Mannen met een vetpercentage van meer dan 30% die aan krachttraining willen beginnen kunnen ook beter eerst aan de slag met het “Droog Trainen Protocol”

Als je echter een vetpercentage van minder dan 20% hebt en je wilt graag met krachttraining beginnen dan is dit programma letterlijk en figuurlijk op je lijf geschreven!

Voor mannen die wel ervaring met krachttraining hebben maar een vetpercentage rond de 10% hebben zijn volgens Rinus en Henry ook aangewezen op het ‘Spiermassa Protocol”

Bekijk voor jezelf hoe gemotiveerd je bent en hoe het met je vetpercentage staat gesteld en dan kun je een keuze maken welk programma voor jou van toepassing is! Of niet!

Aan de slag

Uiteraard ben ik met het spiermassa protocol aan de slag gegaan. Met de meeste oefeningen was ik al aardig vertrouwd vanwege mijn ervaring met het “Droog Trainen Protocol”. Het grote verschil is dat er meer nadruk wordt gelegd op een efficiënte en effectieve wijze van spieropbouw zonder teveel vet aan te komen.

Was ook erg verheugd om de eerste dagen veel spierpijn te ervaren! Niet iedereen zal dit als positief ervaren maar voor mij was dat een duidelijke aanwijzing dat ik op de goede weg zat.

Het succes van het eindresultaat is uiteraard afhankelijk hoe gemotiveerd je bent! Het “Spiermassa Protocol” van Rinus en Henry is echter een bewezen en door velen als zeer positief ervaren programma. Ga je er eenmaal helemaal voor dan zul je zeker snel resultaat zien!

Na een aantal weken bleek ik al snel meer spiermassa te hebben ontwikkelt zonder direct in gewicht te zijn toegenomen.

Wat is mijn mening?

Om te beginnen moet je goed bepalen welk programma voor jou van toepassing is. Met voldoende motivatie kom je zeker een heel eind met het creëren van je droomlichaam. Als je lichamelijk verder gezond bent dan is niets onmogelijk. Zelfs niet als je al dik boven de 50 bent!

De kosten zijn 47 euro. Is het de moeite waard? Ik denk het wel. Voor een maandelijks abonnement bij de meeste fitness centra betaal je al snel ook zoiets. Met deze eenmalige investering ben je gegarandeerd van de juiste bewezen informatie waarvan je zeker weet dat je op de juiste manier zult trainen.

Rinus en Henry zijn zeer kundig wat betreft het opbouwen van je spiermassa. Ze bieden je goede onderbouwde informatie en trainingsschema’s aan.

En net als het andere programma ben je vrij om het uit te proberen en als het niet bevalt kun je binnen 30 dagen zonder probleem weer je geld terug krijgen!

Heel veel succes! Komt helemaal goed!

Het e-book over spieropbouw zonder veel vet

Moeite met spieropbouw?

Het bewezen succesvolle Spiermassa Protocol kan je hiermee helpen!

Tijdelijke korting!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *